امروز:

10 فروردین 1403

ساعت:

14:29

اداره امور عشایر استان قم

شعار سال

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:کمبود نهاده‌ دامی در کشور به زودی ‌برطرف می شود

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با تهاتر کود اوره و نهاده‌های دامی با کشور برزیل٬ به زودی مشکل تامین نهاده‌ها و خوراک دام برطرف می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره امور عشایر استان قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران،محمدجواد عسگری در حاشیه سفر به خراسان شمالی اظهار داشت: خوشبختانه در تامین گوشت و پروتئین قرمز کمبودی نداریم و به وزیر جهاد کشاورزی تاکید شده ‌که صادرات گوشت قرمز را با نظارت مستقیم دنبال کند.

وی با ابراز گلایه از برخی بی‌تدبیری‌ها و سوء‌مدیریت‌ها در صادرات محصولات پروتئینی افزود: در حوزه صادرات گوشت و پروتئین قرمز نباید تولیدکننده متضرر شود و اخلالی در تامین نیاز داخل بوجود آید.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولیدکننده باید بدون دغدغه به تولید محصولات خود ادامه دهد، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل خشکسالی با کمبود نهاده‌ دامی مواجه بودیم که از وزیر کشاورزی کشور برزیل به منظور بازدید از کارخانه های کود اوره دعوت به‌عمل آمد تا تهاتر کود اوره و نهاده های کشاورزی صورت گیرد.

عسکری با بیان اینکه آهنگ حمل تهاتر کود اوره و نهاده‌های کشاورزی با کشور برزیل نواخته شده است٬ تاکید کرد: به زودی مشکل کمبود نهاده‌های دامی در کشور برطرف خواهد شد و وزارت جهاد کشاورزی باید در حوزه دام زنده و گوشت قرمز نظارت مستقیم داشته باشد و ماهانه گزارش آن را به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه دهد.

اشتراک گذاری: