امروز:

10 اردیبهشت 1403

ساعت:

14:27

اداره امور عشایر استان قم

شعار سال

ایجاد توانمندسازی نیروی انسانی در جامعه عشایر استان قم

نشست حجت الاسلام و المسلمین سید محمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با آقای زنگنه رئیس اداره امور عشایر استان، آقای صادقی واحد امور تعاونیها و نظام بهره‌برداری و آقای رشیدی مدیرعامل شرکت تعاونی عشایری استان در سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار گردید.

حجت الاسلام عرب: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با شعار” هرخانواده عشایر حداقل یک مهارت” به برنامه‌ریزی برای تحقق این شعار و اهمیت توانمندسازی 303 خانوار عشایر در استان تاکید نمودند و حل مسائل و مشکلات عشایر غیور را یک مساله حساس و مهم دانست.

آقای زنگنه گفتند: جامعه عشایر به لحاظ نقش و جایگاه مهم در تولید محصولات دامی و کشاورزی، حفاظت از منابع طبیعی و نیز تامین امنیت کشور نیاز به سرمایه‌گذاری در امور تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی ماهر بومی از طریق ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای دارد.

در ادامه آقای صادقی بیان نمود: در راستای ارتقای فرهنگ و مهارتهای فنی در جامعه عشایر که هر خانوار عشایر از هر نوع وسیله، ابزار، دستگاه و وسایل خانگی مورد استفاده خود بتواند حداکثر بهره‌برداری بعمل آورد به ضرورت و نیاز جامعه عشایر به آموزش و مهارتهای فنی اشاره کردند.

روابط عمومی اداره امور عشایر استان قم

اشتراک گذاری: